Daisypath Anniversary tickers

Saturday, September 19, 2009

::New mission:

Semalam timbang berat buah ati tercinta, unfortunately sayang ur BMI is sooo damn not impressive..so sayang, sempena Syawal ini saya ada new mission which is...jeng jeng jeng ---> untuk mendiet kan anda..hehehehhe.=P ..Xpe darling, i`ll asssist u k--> sebagaimana anda slalu bantu saya, saya akan bantu anda kali ini.

So sorry bout semalam darlink --> it is totally me fault. Sian u balik lambat. Pesal la kan sume org terfikir nak balik kg time yg sama ngan u.. damn, i x bole bayangkan u drive from 12 midnite till 1.30 thari the next day...wooooooohhhh,,wa salute sama lu sayang..i am sooooooooo never can`t do that.  neway u`re a good driver and i know u`ll be ok no matter wat kan...so in this opportunity saya mahu wish awak Selamat Ari Raya, maafkan segala salah siap salah saya....nak duit rayeeeeeee...=).--> gurau2...hehehhehee.

1 comment:

  1. Selamat Hari Raya !!! How was it ? Cool ? Bila nak kasi duit raya ?

    ReplyDelete

..Sumthing 2 say..