Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 3, 2010

He loves me more than I do..(terharunyeee..huhhuu)

On the 10th day selepas ditunangkan, we had a very BIG fight..reason: ade la,hanya kami yg tahu...keh3(baik xyah ckp kan..)..we didnt talk for 4 days(the longest time we ever mogok) and i almost ingin memutuskan pertunangan kitaorg..tp sayang nk lepas my gojess cincin,,he3 (kerek je lebih)...so nk jadi crite on the 5th day, i msg him --> We need to talk. and he replied, Ok syg, sorry 2 3 hari ni xde mood, demam... perghhh,hati yg sekeras2 batu tadi trus cair bile dgr si die demam (kesiannye..huhuhu)..he didnt need to tell me how much he loves me and how important i am to him (xperlu la nak jiwang2 ke ape ke)..him body just showed it to me..he demam..=(...sebenarnye da lama kot benda ni,lately baru prasan, setiap kali perang ke mogok ke, mesti die yg sakit,,walhal aku, maintain beb.(siap bole kluar shopping lagik, jahat kan?)..back to the main point, ptg tu i called him, asking for his condition..ehem,ckp garang lagi time ni (ego...),
Me: Knape bole demam?
Him: Bcoz of u, u yg buat I...."
Me: U yg ego..
Him: U
Me: Keras kepala..
Him: U la..
(He sound so sad, i feel like i want to peluk him and tell him everything will be ok,huhuhu)
Bla bla bla.....still arguing who are the ego-est of all,then we hung up
---next few hours, I text him---
Me: I rindu tunang i yg ego dan keras kepala tu
Him: Igt i x rindu tunang i yg lagi super super ego dan super duper keras kepala tu?
(cehhh, do we have to go through this kind of argument everytime??)
---next few hours, he called me---

I cant remember the details, time ni baru la dpt bercakap heart to heart, cuma igt beberapa point yg buat saye sgtttt terharu..he was apologizing for his behaviour (sebenarnye bukan salah dia kot, i`m at fault too), then he said sumthing about how he was waiting for my text/call, and how it broke his heart when i never text/call, he was in tears till tertido..bile tersedar he check for his phone and kecewa xde any text or call from me..he said dlm tdo he dreamed of me,alone in the dark ntah kat mana2 ntah, crying..(which is amazing, I do cry for him in the dark in the middle of the nite,,Ya Allah, terpaku aku sekejap, betapa besarnya kasih dan syg die utk aku, die demam utk aku, menangis utk aku,,he can even feel wat i feel..masyaAllah, tak mungkin aku nak lepas lelaki ni..=) . I LOVE IT SO MUCH WHEN U CRY FOR ME SAYANG..=D...thank you sayang, terima kasih sgt1000x....bile die ckp camtu i just realized what an idiot i am, bole lak terpikir nak putus tunang..bodo la QILA kalo terlepas mamat ni..

Then lepas tu baru die cerita kenapa die keraskan hati xnak start msg dlu..ehem,,die kata bukan sebab ego ek,cuma nak test kekerasan hati dan tahap ke-egoan saye..(yer la tuhh), then he start mumbling about how he regret having this fight...to be continue in next post, keje byk daaaa.....=)

No comments:

Post a Comment

..Sumthing 2 say..