Tuesday, September 28, 2010

Its been a week...

Da seminggu kot balik dr Umrah, syukur alhamdulillah sumenye ok,selamat pergi dan balik..Syukur jugak sume yg ditinggalkan ok,segar bugar sihat walafiat lagik..2 minggu di sana terasa besarnya Kekuasaan Allah SWT....kerdilnye rasa diri..insaf2...hu3..setiap hari di sana mendoakan semoga diri,keluarga dan sanak saudara yg ditinggalkan di malaysia sentiasa dilindungiNya..juga mendoakan sekiranya btol Mohd Firdaus Radzi jodohku, pelindungku...tunjukkanlah keihklasannya..Btol la org kata,berdoa di Tanah Suci insyaAllah akan dimakbulkan doanye..x sampai seminggu balik ke M`sia, aku batuk2, dr Madinah lg da batuk sebenarnye (super teruk sampai xde suara)...T-rex la yg berjaga malam semata2 nak bagi ubat batuk,,mcm2 jugak dibelikan..makan xpernah ade yg berminyak,air tak pernah diletak ais..Segalanye dijaga,kalau x didepan mata, di msgnye mengingatkan supaya makan ubat...walau penat,walau kena kerja seharian. die tetap setia menjaga..Subhanallah, Tuhan je yg tahu..Bile fikir balik,xpayah kot tunggu balik dr Mekah nk tau semua tu..da lama kot nampak keikhlasan die..Ape nak sume diberi..sume dibeli...suara x pernah ditinggi..walau teruk mana pon bergaduh,x sekali pon die luka kan hati.(ade sebenarnye tp sindri yg emo lebey,die x watpe pon..keh3), kawan baiknye di tinggalkan demi menjaga hati,..pagi ptg siang malam dijaganya, setiap jam di msg walau se-bz mana...tp yang penting,mcm mana syg sekali pon,camne kasih dan rindu pun..jodoh tetap di tangan Allah swt. =)

No comments:

Post a Comment

..Sumthing 2 say..