Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 27, 2009

Monday blues.....

Gilo ah burink hari Isnin...firstly I miss my T-rex and 2ndly( sedap badak aku je menshort cut kan ayat..=P) ok sambung balik, 2ndly i miss my toffee and of coz my family...huhuhuh..nak balik rumah, nak dekat ngan t-rex...huhuhuh...x bestnye x best nyeee..huhuhu...Sampai je kat opis pg ni around 10 o'clock dapat berita ade sorg programmer ni nak resign (wouuhh...) maka akan berkurang lagi la org2 kat opis....agak sedih gak r sedap bro ni nama dia Khairil selalu sembang ngan aku..agak sekepala gak r ngan aku....so bile die dah resign so aku dah agak x cukup korum nak borak2..huhuhuh..sedey2...itu la ceritenyeee...so skg ni disebabkan sahabat2 seperjuangan dah xde so suasana opis jadi makin mngerikan..tegang je rasa,sume org duk sibuk wat keje ....huhuh...aiman dan bob..aku rindu sama korang..kan best mcm dlu,bole gelak2 lagi..kutuk "org yg sepatutnye" , makan sesama....huhuh.sedeynyeeee...=(

No comments:

Post a Comment

..Sumthing 2 say..